השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    פוזיט קופות ממוחשבות ופתרונות לעסקיםצור קשר
    https://www.posit.co.il/wp-content/uploads/2018/10/solbanner1.jpg

    מה עדיף? קופה רושמת או קופה ממוחשבת

    דף הבית > מה עדיף? קופה רושמת או קופה ממוחשבת

    כל בעל עסק מבקש לשריין את בית העסק בציוד המתקדם ביותר וזה שיאפשר לו לייעל את העבודה וכמובן להרוויח יותר ולהוציא כמה שפחות. דילמה משמעותית היא הקופה אליה יכנס וממנה יצא כסף כמו גם מערכת הסליקה באמצעותה ניתן לחייב את הלקוחות. ככל וגם אתם מתעניינים ברכישת / השכרת קופה רושמת ולחילופין קופה ממוחשבת, זה הזמן להכיר את היתרונות ואת החסרונות של כל אחד מהבאים. הבחירה בין קופה רושמת לממוחשבת מגלמת שיקולים רבים ומגוונים אודותיהם נרחיב בהמשך.

    ההבדלים שבין קופה רושמת לממוחשבת

    ההבדלים בין קופה רושמת לקופה ממוחשבת הם רבים ומגוונים קופה רושמת פשוטה, מבצעת חישובים של קבלת כספים מהם היא מבצעת את החיסור של עלות המוצר ובסיום מפיקה הקופה חשבונית. על גבי החשבונית ניתן להדפיס את פרטי בית העסק / לוגו / טלפון וכיוצא בזאת. קופות רושמות לעסק מאידך, יכולות לתת לעסק מענה מקיף וכולל. ליבת הקופה הממוחשבת פועלת על מחשב אותו ניתן לתכנת ולהתאים באופן אישי לפעילות בית העסק ובין היתר יכולה הקופה לנהל מלאים, לנהל את מערך העובדים בבית העסק, לבצע ולנהל מועדון לקוחות מתקדם, להנפיק דוחות לבית העסק בהתאם ללוחות הזמנים המבוקשים, לתת מענה בזמן אמת לתקלות שונות המתעוררות בבית העסק בין אם זה בנוגע למלאים, לעובדים ועוד. עצם היכולות המגוונות של הקופה הממוחשבת, ניתן בקלות להעניק ללקוח שירות טוב יותר באופן משמעותי. עוד ניתן להוסיף לקופה זו ברקודים, משקלים, מסכי מגע ועוד מיני אביזרים שמסייעים לניהול בית העסק.

    קופה רושמת או קופה ממוחשבת

    איזו קופה כדאי לכם לרכוש ?

    עוד לפני שמתחילים בהתלבטות באשר לסוג הקופה, נקבע כי עסק חייב קופה על מנת לעמוד בסטנדרטים המתבקשים בעידן הנוכחי. עסק שלא מחזיק בקופה ממוחשבת, נתפס כעסק מיושן אשר נתקע אי שם בשנות ה- 2000. הסיבה הראשונה שנציג בנוגע להחזקת קופה רושמת ממוחשבת בבית העסק שלכם היא החדשנות – עסק בעל קופה מתקדמת נחשב לעסק חדיש ומשוכלל וכפועל יוצא ולא תמיד מודע, צרכנים יעדיפו לרכוש בבית עסק מהסוג הזה. קופה רושמת בסיסית יודעת לקלוט תשלומים ולהחזיר עודף ואילו קופה ממוחשבת עתידה לא רק להכניס ולהוציא כסף מהקופה אלא להצליח במקביל לנהל מועדון לקוחות, לתפעל מבצעים, מחירונים ולהבחין בין לקוחות קבועים ומזדמנים ובהתאם להתנהל. אין ספק כי כל עסק חייב קופה כדי לנהל נכון את הכספים בעסק וכדי להבחין בקופה המתאימה לבית העסק שלכם, יש לערוך רשימה של סך צרכי העסק ובהתאם להתנהל, יש מי שיסתפק בקופה רושמת לעסק ואילו אחרים יעדיפו קופות ממוחשבות לעסק.

    ככל ותגיעו ממוקדים ותדעו לאפיין את צרכי בית העסק, כך יוקל לכם ותצליחו לבצע את הבחירה המדויקת יותר עבור הצלחת ומינוף העסק בהווה ובעתיד גם יחד.

     

     

     

    box1 box2