השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    פוזיט קופות ממוחשבות ופתרונות לעסקיםצור קשר
    https://www.posit.co.il/wp-content/uploads/2018/10/solbanner1.jpg

    מה הם הבדלים בין קופה רושמת לקופה ממוחשבת?

    דף הבית > מה הם הבדלים בין קופה רושמת לקופה ממוחשבת?

    קופה מהווה אלמנט חשוב ומשמעותי בעסק בו יש נקודת מכירה. כל מי שתר כיום אחר קופות, עתיד לגלות היצע רחב של אפשרויות, אשר חלקן מבוססות על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת וחלקן מיושנות יותר. ההיצע הרחב של האפשרויות יכול להוות כיתרון, מכיוון שהוא מאפשר לבחור את הקופה האיכותית והמתאימה ביותר לעסק מתוך ההיצע. נהוג לחלק את הקופות ל-2 סוגים עיקריים והם: קופות ממוחשבות או קופות רושמות.

    אז מה ההבדלים העיקריים בין קופה רושמת לקופה ממוחשבת?

    קופה רושמת יכולה להישמע כמו גרסה מיושנת יותר לקופות – כאשר השם של הקופה ניתן בשל העובדה שבעבר הקופות היו מבצעות רק את הפעולות הפונקציונאליות שהיו נדרשות מהן: רושמות את הפעילות החשבונאית וכמובן, מסכמות את ההכנסות. כיום, הקופות הרושמות הינן משודרגות יותר והן מתוכננות לבצע גם פעולות נוספות כמו: להדפיס לוגו ופרטי עסק ועוד.. לעומת הקופה הרושמת, קופה ממוחשבת, כפי שניתן להסיק משמה, היא קופה אשר מתבססת על מחשב.
    קופה ממוחשבת כוללת לרוב תכונות נוספות כמו: כלים מתקדמים המסייעים בניהול העסק והמוצרים.

    הגדרת הדרישות והצרכים

    מיותר אולי לציין שקופה ממוחשבות מצריכה הוצאה כספית גבוהה יותר בהשוואה לזאת של קופה רושמת. לכן, בכדי להבין הוצאה זו היא הכרח או לאו דווקא, ההמלצה היא להגדיר תחילה את מלוא הדרישות והצרכים הן של העסק והן של בעליו. בכדי להגדיר בצורה נכונה את אותם הצרכים, חשוב להכיר בצורה מעמיקה את התכונות של כל אחת מסוגי הקופות. כך שאם לדוגמא, אתם יודעים שאתם צריכים לנהל מלאי נכנס ויוצא – ומבקשים להקל ולייעל את פעולות אלו, ההמלצה היא לשקול בחיוב את האפשרות של קופה ממוחשבת.

    איזו קופה מומלצת לעסקים?

    ככלל, לכל אחת מהקופות יש את היתרונות שלה – כאשר, חשוב לציין שכל סוג כזה, כולל גם לא מעט תתי סוגים. באופן כללי, ההמלצה היא להתאים את הקופה לסוג העסק ולצרכים הפרטניים שלו – כאמור, מהסיבה הזאת, חשוב להגדיר את מלוא הדרישות והצרכים מאותה הקופה. כך שאם מדובר בעסקים שכונתיים קטנים כמו פלאפליה לדוגמא, קופה רושמת איכותית, בהחלט יכולה להוות כמתאימה. לעומת זאת, אם מדובר בעסקים גדולים יותר או כאלו אשר מוכרים סוגים שונים של מוצרים ונדרשים לנהל מלאים או מועדוני חברים, ההמלצה היא לבחור באפשרות של קופה ממוחשבת. כמובן, שמי שמתלבט או לא מכיר לעומק את האפשרויות המוצעות בכל מה שקשור לאותן קופות ממוחשבות לעסק או קופות רושמות לעסק, ההמלצה בעבורו תהיה להיוועץ עם איש מקצוע בעל ידע והיכרות עם התחום. חשוב לציין, שלא משנה איזו החלטה תקבלו, שימו לב שאתם בוחרים בקופה איכותית, מבית מותג בעל שם ומוניטין בתחום. פרמטר נוסף עליו חשוב לשים דגש הוא שירותי התמיכה המסופקים על ידי אותה החברה.

    box1 box2