השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    פוזיט קופות ממוחשבות ופתרונות לעסקיםצור קשר
    קופות רושמות

    מערכת
    קופה רושמת

    קופה רושמת

    קופה רושמת פשוטה נוחה וקלה לשימוש ולתפעול, בעלת ממשק משתמש פשוט ברור ונקי. המערכת תוכננה מראש לעבודה גם על מחשבים וגם על טאבלטים במהירות ובקלות.

    ניהול עסק דורש התעסקות מרובה עם אפיקים שונים ומגוונים – כל בעל עסק יעיד על "כאבי הראש" והמורכבויות איתן הוא מתמודד במהלך היום יום ובין היתר ביצוע מעקב מוקפד אחר הפעילויות השונות במהלך יום עבודה ובין היתר מעקב אחר העובדים , מעקב אחרי מלאים (הזמנה / אחסון ועוד),  ניהול מועדוני לקוחות ועוד. כל ניהול עסק על סך פעולותיו, דורש משאבים, ניסיון רב וידע מקיף שלא בהכרח קיימים במלואם אצל כל אחד מבעלי העסק. כדי להשלים את החסר בעבור בעל העסק, יש להקפיד על רכישה נבונה של קופה רושמת – רכישה זו תהפוך את המציאות להרבה יותר קלה ונעימה.

    רכישת קופה רושמת עתידה להיות בנויה ומיוצרת מטכנולוגיה מתקדמת ובאופן ישיר נכון שתהיה מדויקת לצרכי בית העסק, בין אם העסק מנהל מועדוני לקוחות, בין אם העסק מנהל מלאים מעסיק עובדים ועוד. אם ננסה לרגע לדמות את הקופה הרושמת הרי שניתן לכתוב כי היא משמשת ומתפקדת כמחשב לכל דבר ועניין ובין היתר יכולה הקופה לעקוב אחר התנועות המתבצעות בבית העסק, היא יודעת להפיק דוחות בזמן אמת (דוחות נוכחות, מכירה, הכנסות, הוצאות ועוד).

    box2
    box1 box2

    רוצה לדעת עוד על המוצר ?

    • קופה רושמת

      חווית משתמש פשוטה

      קופה רושמת פשוטה נוחה וקלה לשימוש ולתפעול, בעלת ממשק משתמש פשוט ברור ונקי. המערכת תוכננה מראש לעבודה גם על מחשבים וגם על טאבלטים במהירות ובקלות.

      קופה רושמת
    • קופה רושמת קטנה

      הקופה עובדת בדפדפן

      מערכת הקופה עובדת בדפדפן, אינה מצריכה חומרה ייעודית, רשיונות תוכנה או שרתים, ונותנת לך, בעל העסק, שקט.

      למרות שהקופה עובדת בדפדפן, הקופה מאפשרת עבודה מלאה גם כאשר אין אינטרנט.

      אותה תוכנת קופה יכולה לרוץ על כל קופת Windows או Android המריצה Chrome Google.

      קופה רושמת קטנה
    • קופה רושמת לעסק

      קופה חכמה וחדשנית

      קופה רושמת לעסק מבוססת ענן ובעלת טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת גמישות רבה בממשקים.

      כל עסקה מגובה Online לענן ומאפשרת שחזור עסקאות מלא בעת הצורך.

      קופה רושמת עם אשראי אשר נתמכת באופן מלא ב EMV.

      תוכנת הקופה מתעדכנת באופן שוטף ואוטומטי.

      תוכנת הקופה בעל יכולות מתקדמות ומובילות בתפעול הקופה ובממשק מערכת הניהול.

      קופה רושמת לעסק
    • קופה רושמת מאובטחת

      בעלת מידע מוצפן

      כל המידע במערכת הקופה מוצפן כמו באתרי הסחר הגדולים בעולם.
      המערכת עומדת בתקני האבטחה המחמירים ביותר.

      קופה רושמת מאובטחת
    • קופה רושמת ממוחשבת

      מחוברת אונליין
      למערכת- BI

      קופה רושמת דיגיטלית שמחוברת באפליקציה חדשנית המקושרת Online למערך הקופות של החברה.

      כל חשבונית שמבוצעת בקופה, משודרת באון ליין לשרתים שלנו ומשם למערכת ה BI.

      מערכת ה BI מאפשרת הצגת נתונים סיכומים ברמת היום הנוכחי או כל תקופת תאריכים נבחרת, ומציגה את הנתונים בצורה נוחה וברורה על כלל פעילות החנות או הרשת.

      את מערכת ה BI ניתן להפעיל על כל מכשיר נייד או נייח המריץ דפדפן.

      קופה רושמת ממוחשבת

    מדוע לרכוש קופה רושמת

    קופה רושמת לעסק, היא הלכה למעשה קופה ממוחשבת, אשר מבצעת במקביל פעולות מגוונות שמייעלות באופן דרמטי את הפעילות העסקית וחוסכות זמן רב ובלתי מתפשר. אחת השאלות המתבקשות ואלו שאל מולן עומדים לא מעט בעלי עסקים, היא איזו קופה נכון לרכוש לבית העסק אותו הם מנהלים – האם עדיפה הקופה הממוחשבת שההוצאות שלה גדולות יותר, או שמא עדיף להסתפק בקופה המסורתית ולחסוך בהוצאות? חשוב לזכור ולהבין כי זו אחת ממגוון נרחב של שאלות אל מולן עומד בעל עסק. על מנת להקל על בעל העסק ולהעניק לו את היכולת לקבל תשובה חד משמעית, בחרנו להציג לכם את היתרונות המגוונים ובין היתר : ניהול מועדון לקוחות, מבצעים / הנחות , ניהול העובדים, מתן שרות מוביל ללקוחות החברה, בקרה אחר המלאים של בית העסק וכפועל יוצא התייעלות דרמטית אשר חוסכת זמן וכסף.

    היכן נכון לרכוש את הקופה שמתאימה לעסק

    בעידן הנוכחי בו ישנן חברות רבות ומגוונות אשר מעניקות שרות ומוצר איכותי ואיכותי הרבה יותר, אתם יכולים בקלות למצוא את מבוקשכם במחיר האטרקטיבי ביותר. על מנת לאתר את החברה הטובה ביותר עבורכם, חשוב שתיקחו בחשבון מספר פרמטרים ובין היתר חשוב לבחון את מקצועיות החברה, את יחסי האנוש של העובדים בחברה, את הניסיון ואת הוותק של החברה וכמובן את המחיר אותו מציעה לכם החברה המדוברת.

    • מקצועיות – ככל והחברה תהיה מקצועית יותר, כך תוכלו ליהנות מיתרונות רבים יותר – חברה מקצועית היא חברה איכותית יותר על סך מרכיביה ובין היתר ברמת המכשור, האנשים, ההדרכות, הטיפול בתקלות ועוד.
    • יחסי אנוש של הצוות המקצועי – קחו בחשבון כי ככל שיחסי האנוש של העובדים בחברה יהיו טובים ומקצועיים יותר, כך תוכלו ליהנות משרות איכותי יותר ולא רק במעמד הקנייה אלא גם ובעיקר בהמשך הדרך וככל ויתעוררו בעיות ותקלות כאלו ואחרות (מה שבהחלט יכול לקרות).
    • ניסיון וותק – ככל והחברה תציג וותק וניסיון רב יותר, כך תוכלו להניח כי היא תמכור לכם מוצר איכותי יותר ותעניק לכם שרות טוב יותר בכל המישורים. נסו להבחין בשנות הוותק אותן הם מציגים ובניסיון אותו הוא צבר.
    • מחיר – קחו בחשבון כי בדיוק כפי שאתם יכולים לרכוש מוצר זול, כך יהיה מוצר יקר יותר למכירה על ידי חברה אחרת. אין ספק כי אתם נדרשים לרכוש קופה רושמת איכותית אך חשוב לקחת בחשבון את המחיר ביחס למחיר הממוצע אותו אתם יכולים להשיג בחלופה אחרת. שימו לב כי למחיר אומנם משמעות בקבלת ההחלטות אך לכם בשום אופן לרכוש קופה רק בשל המחיר.

    מדוע להחזיק קופה רושמת

    השאלה מדוע נכון להחזיק קופה רושמת לעסק היא במקום. נכון לזכור כי העידן הטכנולוגי הביא איתו יתרונות רבים ומגוונים ועל כן לקופה הרושמת יש מקום חשוב ושל כבוד בכל עסק. הקופה אותה תתקינו בבית העסק שלכם, תצליח להשיג לכם יתרונות רבים ומגוונים בהווה ובעתיד גם יחד. עסק שאינו רוכש קופה מתקדמת אשר מתאימה לצרכיו, סביר שיישאר מאחור ומחזור ההכנסות לא יצליח לגדול.

     

     

    box1 box2
    box1 box2

    פיצ׳רים נוספים

    • ממשק ניהול מקומי של העסק
    • ניהול מלאי מקומי
    • ניהול מבצעים
    קופה רושמת
    • קופה רושמת עם משקל
    • תמיכה בתן ביס, סיבוס, גודי ועוד...
    • מערך דוחות מלאי ומכירה מקומיים

    שאלות בנושא קופה רושמת

    מהי קופה רושמת?

    קופה רושמת היא מכשיר אלקטרוני שאמצעותו ניתן לבצע חישוב תשלומים, אחסון כסף מזומן באמצעות מגירה, ביצוע רכישות, ביצוע תשלומים, הפקת חשבוניות וקבלות, ביצוע זיכויים ועוד.

    איך עובדת קופה רושמת?

    הקופה הרושמת בעלת 3 פונקציות עיקריות: חישוב, סיכום ורישום עסקאות. הקופה הרושמת משמשת לרישום מכירות וקבלת תגמולים לרבות אחסון כסף מזומן או שיקים במגירה ייעודית. לצד אלו, הקופה הרושמת שלנו יודעת מה לנהל את המלאי על ידי תיעוד מכירת המוצרים וביצוע שינויים כאלו ואחרים. בקופה הרושמת ניתן להשתמש בכל בית עסק קמעוני המוכר מוצרים.

    מהם היתרונות של קופות רושמות?

    לקופות הרושמות יתרונות עצומים כאשר העיקרי מבין אלו הוא העובדה שניתן לתכנת ולהתאים את הקופה הרושמת לצרכי העסק שלכם. מעצם היות הקופות הרושמות גמישות, יכולות הקופות עבור כל בית עסק עצומות.

    הקופה הרושמת קלה ומהירה יותר מאשר הקופות המסורתיות אותם כולנו מכירים, בנוסף הקופה הרושמת מספקת חישובים ונתונים מדוייקים יותר ובכך הפחתת שגיאות של העובדים.

    קופה רושמת מנפיקה חשבוניות לדיווח למע"מ עבור כל עסקה.

    יתרון נוסף הוא ייתור הצורך במכשיר נוסף עבור סליקת אשראי והיא משלבת את הפונקציה הזו.

    לאיזה עסקים מתאים להשתמש בקופות רושמות?

    כל עסק המוכר מוצרים יכול ואף צריך להשתמש בקופה רושמת. השימוש השכיח ביותר הוא כמובן בענף הקמעונות. לצד השימוש העיקרי של קופה (קבלת תשלום והוצאת חשבוניות), ניתן להיעזר בקופה הרושמת עבור ניהול מלאי.

    לקופה הרושמת יש לרוב יכולת לבצע משימות שונות כגון סריקות מוצרים למכירה, רישום ומעקב אחר מכירות, חישוב מיסים וניהול מלאי.

    כמה אנשים צריך כדי להפעיל קופה רושמת אחת?

    הפעלת קופה רושמת מתבצעת על ידי אדם אחד ואין הכרח ביותר מאחד. יחד עם זאת, ייתכן ויותר מאדם אחד יתפעל ויעשה שימוש בקופה הרושמת. במקרה בו עושים שימוש בקופה רושמת מספר אנשים, חשוב להקפיד על ניהול זהה על מנת שלא ייווצרו פערים.

    השתכנעת ?
    תתחיל לייעל את העסק שלך

    צור עימנו קשר, ואנחנו נדאג להתאים עבורך את הפתרון האולטימטיבי לעסק שלך

    דבר איתנו