השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    פוזיט קופות ממוחשבות ופתרונות לעסקיםצור קשר
    https://www.posit.co.il/wp-content/uploads/2018/10/solbanner1.jpg

    למה צריך קופה חכמה לעסק?

    דף הבית > למה צריך קופה חכמה לעסק?

    עד לפני שנים לא רבות, לקופה רושמת היה תפקיד פונקציונאלי ברור ועיקרי והוא, לצורך קבלת תשלום והנפקה של קבלה בעבורו. אבל, הטכנולוגיה החדשנית הגיעה גם לעולם הקופות הרושמות ושדרגה אותן במידה רבה.  כך שכיום, מי שמעוניין בקופה יכול ליהנות מקופות חכמות, אשר כוללות קשת רחבה של תכונות, שבכוחן לייעל ולהקל על ביצוע פעולות שונות המהוות חלק מניהולו השוטף של העסק. כמובן, שכל קופה חכמה יכולה לכלול תכונות ופונקציות אחרות ולכן, חשוב לבחור את אותה קופה לעסק בתבונה ולאחר היכרות עם מלוא התכונות אותן היא טומנת בחובה.

    קופה חכמה לעסק – קווים לדמותה

    קופה חכמה מבוססת על מחשב וכאמור, יכולה לכלול מגוון רחב של פונקציות מתקדמות כמו: ניהול מועדוני לקוחות, הפקת דוחות בחתכים שונים, ניהול מלאי, ניהול חשבונות, ניהול עובדים ועוד.. כאשר הפונקציות מותאמות באופן פרטני לסוג העסק ולצרכיו. שימוש בפונקציות הללו יכול להקל ולייעל במידה רבה את ניהולו השוטף של העסק. הפונקציות יכולות להחליף את עבודת "הניירת" ולמעשה, גם למנוע אובדן של מידע או טעויות אנוש שונות. קופות חכמות לעסק תהיינה לרוב ידידותיות למשתמש והן אינן מצריכות ידע טכני מקדים או הבנה מעמיקה בתחום. החברות אשר מספקות את אותה קופה חכמה מעניקות שירותי תמיכה, כך שבמידה ועולה שאלה או בעיה, ניתן לפנות לחברה ולקבל פתרון איכותי ומיידי.

    היתרונות של קופות לעסקים חכמות

    קופות חכמות טומנות בחובן קשת רחבה של יתרונות שחשוב ומומלץ להכיר ובין היתר:

    מייעלות ומקלות את ניהול העסק – קופה לעסק חכמה ומתקדמת יכולה לייעל במידה רבה את הניהול השוטף של העסק, לקצר תהליכים ולאפשר למנהלי העסק ליהנות מזמן פנוי, אותו הם ישקיעו בדברים החשובים. דוחות ודשבורדים מכל מכשיר מחובר לאינטרנט עוזרים להישאר עם יד על הדופק.

    מאפשרות יד על הדופק – באמצעות הקופות החכמות, ניתן לעקוב בכל זמן נתון אחרי התנהלות בעסק. ניתן להפיק דוחות בחתכים שונים ובהתבסס על הנתונים וכמובן, גם במידת הצורך, גם להטמיע שינויים.

    מותאמות פרטנית לדרישות ולצרכים – קופות חכמות מותאמות באופן פרטני לעסק. כך שכל בעל עסק עתיד ליהנות מפונקציות אשר יכולות להיות שימושיות לו ולהתאים באופן פרטני בעבור העסק שלו.

    חוסכות זמן וכסף – קופות ממוחשבות יכולות לכלול פונקציה לניהול חשבונות ובחלק מהמקרים, להחליף את הצורך בשירותי ניהול חשבונות במיקור חוץ.

    מזמינות את הלקוח לקנות שוב – בין אם הלקוח קיבל זיכוי דיגיטלי או אם הוא נרשם במועדון הלקוחות בו יקבל נקודות עבור כל קניה, לקופה החכמה יש דרכים לתמרץ את הלקוח לחזור ולקנות שוב.

    לסיכום, היתרונות הרבים של קופות חכמות לעסק מאפשרות להבין עד כמה קופות אלו יכולות לייעל ולהקל על בעלי העסק. כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של קופות אלו, חשוב לבחור אותן בתבונה. בהליך הבחירה יש לשים דגש עם השם והמוניטין של המותג אשר עומד מאחורי הקופה. על תודעת השירות, על המחיר – וכמובן, על יחס העלות אל מול התועלת. מומלץ לקרוא חוות דעת והמלצות על אותה הקופה, על מנת לוודא שאכן מדובר בבחירה הנכונה.

    box1 box2