השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    פוזיט קופות ממוחשבות ופתרונות לעסקיםצור קשר
    https://www.posit.co.il/wp-content/uploads/2018/10/solbanner1.jpg

    להגדיל את מחזוריות העסק על ידי הרחבת אופציות התשלום ואפשרויות הסליקה

    דף הבית > להגדיל את מחזוריות העסק על ידי הרחבת אופציות התשלום ואפשרויות הסליקה

    אחד הדברים החכמים שכל בעל עסק צריך לעשות הוא לשבת ולחשוב על כל הדרכים להגדיל את מחזוריות העסק ולמצוא את הדרכים הנכונות לעשות זאת. במאמר זה, בחרנו להתרכז באפיק הגדלת מחזוריות בעזרת הרחבת האופציות לתשלום בעסק ואפשרויות הסליקה העומדות לרשותו של כל בעל עסק בישראל. אנחנו מציעים לכם לקרא באדיקות את המאמר הבא ולהכיר את כל האפשרויות שיעזרו לכם להרוויח יותר ולהפוך יותר מבקרים ללקוחות. הבה נתחיל…

    העידן בו אנו חיים

    ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, יותר פתרונות תשלום רואים אור. מי חשב שנוכל לשלם באמצעות השעון החכם שלנו או הטלפון שלנו ונייתר את הכרח אחזקת מזומן בכיס או הארנק?.. זה היה נדמה פנטזיה מסרט הוליוודי עתידני לפני לא הרבה זמן. על כל בעל עסק להתקדם לצד הקדמה ולהחזיק מכשיר סליקת אשראי המאפשר תשלומים בכל הדרכים והמוכרות ללקוחות. לא פעם, חוסר באותה קופה לעסק המסוגלת לקבל תשלום בכל הדרכים, הוא מה שימנע מהעסק להרוויח את הלקוח – כי העסק ליד כן מקבל את צורת התשלום הספציפית.

    צריך להוציא יותר כדי להכניס יותר

    אם יש נוסחה להצלחה מדוברת בעולם הפרסום והכלכלה היא שיש להוציא יותר כדי להכניס יותר. אז אולי יש לכם קופה לעסק או מכשיר סליקה כבר אך האם הם מקבלים את כל צורות התשלום הקיימות?.. רכשו מכשיר סליקת אשראי מתאים וכזה שיעזור לכם לקבל את כל צורות התשלום ולא לפספס לקוחות על בסיס קבוע בשל פרט טכני שאמור להיות שולי.

    מכשיר סליקה

    כיום קיים מגוון רחב של מכשיר סליקת אשראי ולא מסתפקים רק באותה קופה רושמת עם אשראי או קופות ממוחשבות לעסקים. יש המון פתרונות בתצורת קופה חכמה, מכשיר סליקה נייד, קופה ניידת אותה תוכלו לקחת לאירוע מכירות חיצוני ועוד. הקפידו להכיר את כל צורות הסליקה הקיימות ולאפשר אותם גם בעסק הפרטי שלכם.

    ההתחייבות והמחוייבות של כל בעל עסק כיום

    עליכם, כבעלי עסקים, להכיר את אפשרויות התשלום החשות תמיד ולדאוג שגם העסק שלכם מעניק אותם לקהל הלקוחות שלו. מכשיר סליקה נכון יכול לעזור לכם להגדיל את המחזוריות שלכם במקום לומר ללקוח שכבר רוצה לשלם, שאין לכם איך לקבל את התשלום ממנו. זכרו, סירוב ללקוח יוביל לכך שהלקוח לא יגיע אליכם שוב וזה לא דבר שאתם רוצים שיקרה.

    לסיכום, כל עסק יכול להגדיל את המחזוריות שלו יחסית בקלות בעזרת שילוב מכשיר סליקה נכון ומתאים. בין אם מדובר על מכשיר סליקת אשראי כדוגמת קופה חכמה או קופה ניידת לבין אם מדובר על קופה רושמת עם אשראי לצד קופות ממוחשות לעסקים, פתרונות סליקה אלו יאפשרו ללקוחות שלכם טווחי תשלום רחבים יותר ונגישים להם. בהצלחה!

    box1 box2