השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    פוזיט קופות ממוחשבות ופתרונות לעסקיםצור קשר
    https://www.posit.co.il/wp-content/uploads/2018/10/solbanner1.jpg

    איך תבחרו קופה רושמת לעסק שלכם?

    דף הבית > איך תבחרו קופה רושמת לעסק שלכם?

    אז בכדי להקל עליכם ולו במעט את הבחירה, להלן מספר פרמטרים אותם חשוב שתיקחו בחשבון בהליך הבחירה:

    התאמה לתחום העסק ולאופיו

    בעת חיפוש אחר קופה רושמת, תגלו הבדלים אשר לא נוגעים רק לגודל הקופה או לנראותה אלא גם לתכונותיה השונות. לדוגמא, תוכלו למצוא קופה רושמת עם אשראי, קופה רושמת עם משקל וכיוצא בזה.. היצע התכונות מאפשר לכם להתאים את הקופה לסוג העסק ולאופיו. כך שאם יש לכם חנות ירקות קופה רושמת עם משקל יכולה להוות כבחירה מתאימה. אם יש לכם חנות בגדים, כדאי אולי לשקול לבחור באותה קופה רושמת דיגיטלית מתקדמת, הכוללת גם פונקציות לניהול מלאי, ניהול עובדים, נוהל מועדון לקוחות ועוד..

    להגדיר צרכים

    האם אתם זקוקים לקופה לצורך קבלת תשלום והפקת קבלות בלבד? האם אתם זקוקים לסייע בניהול המלאי? האם אתם מעוניינים לנהל מועדון לקוחות? תשובות לשאלות הללו ולשאלות רבות נוספות יכולות לסייע לכם להתמקד בהחלטות הנכונות. מעבר לכך, כדאי להגדיר צרכים גם בהיבטים הטכניים לדוגמא – האם אתם מחפשים קופה רושמת קטנה או גדולה? מה גובה התקציב אותו אתם רוצים או יכולים להקצות למטרה? וכיוצא בזה..

    להכיר אפשרויות

    לאחר שהגדרתם את הצרכים תוכלו לערוך היכרות עם האפשרויות השונות. כאשר, מומלץ להתמקד אך ורק באפשרויות אשר בכוחן לספק מענה על אותם הצרכים שהגדרתם בשלב המקדים. כיום, בעידן האינטרנט תוכלו להיחשף למגוון רחב של אפשרויות ולחידושים, בהליך פשוט וקל של לחיצה על מספר כפתורים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להיכנס לאתר של חברה אשר מציעה קופות רושמות מתקדמות, לקרוא מהן הפונקציות האופציונאליות, להבין את העלויות ואפילו ללמוד מעט על אופן השימוש בקופות – חשוב לציין שבמרבית המקרים השימוש הינו קל ופשוט ואינו מצריך סוג של ידע טכני מקדים.

    ללמוד מחוכמתם של אחרים

    אם אתם הולכים לאיבוד בין כל סוגי הקופות והפונקציות השונות, אחת מהאפשרויות אשר בכוחן לעשות לכם סדר היא קבלת ייעוץ. עכשיו, הייעוץ יכול להתקבל מבעל עסק עם אופי דומה לזה שלכם:
    – תוכלו לשאול אותו עם איזו קופה רושמת הוא משתמש והאם הוא שבע רצון מהבחירה. אפשרות נוספת היא פשוט לחפש חוות דעת והמלצות ברחבי רשת האינטרנט.
    – ניתן למקד את החיפוש בחוות דעת לגבי דגם ספציפי של קופה רושמת.
    עוד אופציה היא פשוט להיוועץ עם נציג מטעם חברה המספקת קופות רושמות, להסביר לו את הצרכים והדרישות ולקבל ממנו המלצות.

    box1 box2